sape 2...

This is what i'm searching

Bismillahirrahmanirrahim

Have you done your shake & al-Quran today? Alhmdulillah done with my strawberry shake & al-Quran. Shake for my outer health & al-Quran for my inner health. Both of them complete me much3x!!! Thanks Allah <3

Best nyerrr tengok orang lain grow laju sangat2 dalam Herbalife. Pernah terfikir tak macam mana diorang boleh grow laju giler macam tu sekali? It because they have their dreams who can make their desperate. Seriously inspired! Okey sekarang cuba tengok diri sendiri. Ade dreams untuk esok? Bulan depan? Tahun depan? 5 tahun depan? 10 tahun depan? Dan impian untuk dunia dan akhirat??? fuuuhhh banyakkan.


*** ya ALLAH... T_T i'm really hope on You ***

Aku sampai sekarang masih lg mencari ape 'why' aq y betul2 kuat and deep down in my heart I'm still grow with my strong 'why' y akan membuatkan aku desperate untuk terus buat Herbalife. Seriously aku banyak tanya dekat sideline2 y buat Herbalife apa why diorang. 

Ya Allah please Allah..kurniakanlah aku why sangat2 kuat y akan membuatkan aku desperate untuk buat Herbalife and deep down in my heart i'm still in Herbalife with my strong why demi agamaku, keluargaku, ekonomiku juga masa depan dunia akhiratku..kurniakanlah kebaikan dan keberkatan kepada kami. Ameeen

InsyaAllah Aku pasti akan berjaya! ameeen :)

May Allah bless us Ameeen. Siapa2 y masih lagi tak ada strong why let's pray! Believe in me "Hukum mencari pasti jumpa."


okey dah malam..dah minum shake dan sekarang masa untuk tidur! okey bye..Assalamualaikum.






kejap2....






Anyone interested loseweight, gainweight, improve health & earn extra income part time and part time pm 017 7748373 wellness coach Husna. Misi RINGANKAN MALAYSIA & HEALTHY LIFESTYLE!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...