sape 2...

I Ask Allah

Bismillahirrahmanirrahim

Ya Allah kurniakanlah aku lisan y lembut basah mengingati dan menyebut namaMu, hati y penuh segar mensyukuri nikmatMu, serta badan y ringan menyempurnakan ketaatan kpd perintahMu. Ya Allah kurniakanlah aku iman y sempurna, hati y khusyuk, ilmu y berguna, keyakinan y benar2 mantap. ya Allah kurniakanlah aku agama cara hidup y jitu dan unggul, selamat dr segala mara bahaya dan petaka. Aku mohon ya Allah kecukupan y tidak sampai aku terpaksa meminta jasa orang lain. Berikanlah aku ya Allah iman sebenarnya sehingga aku tidak lagi gentar atau mengharap orang lain selain dari engkau sendiri ya Allah. Kembangkanlah lambayung rahmatMu kepada ku, keluarga dan anak2 ku serta sesiapa sahaja y bersama-sama dengan ku. Ya Allah jangan engkau biarkan nasib ku ditentukan oleh diri ku sendiri walaupun kadar sekelip mata atau kadar masa y lebih pendek dr itu. Lapangkanlah hati2 ini dgn limpahan iman dan keyakinan serta keindahan tawakkal kepadaMu.

So many question leave inside my heart..AllahuAkhbar. Adakah ini apa y aku minta Kau telah datangkan? 

How about this questions & dreams, Allah? :')
I know who I'm...I BELIEVE in MySelf!


Yes! Aku sedang belajar utk bangun! Dalam aku nak bangun banyak kali aku jatuh. It's okey! Keep learning and improve. Maybe jatuh sekarang but next time berdiri teguh dan berlari sepantas kilat!!!

Tiada siapa y percayakan kau melainkan DIRI SENDIRI!

If I dare to dream big then dare to pay huge price for its accomplishment despite of stormy adverties in the light of persistence, patience, passion, strong believe and faith of Allah. To be a winner I have to get out from comfort zone and dare to win over stormy adverties. so never give up in the highway of life and success till I'm be a winner!!! Bismillah :')

[I'M HERBALIFE INDEPENDENT DISTRIBUTOR]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...