sape 2...

HERBALIFE 2013

Assalamualaiko0o0ooommm..hehee

Have You Had Your Shake Today???? toink3!!!
ha, sape y belum shake pi cepat2 call aku or sms aq untuk dapatkan Herbalife Shake! hahaa :p

Besttttt gilerrrrr NEW YEAR FIESTA ari tu!
ape benda binatang New Year Fiesta nihh?
New Year Fiesta ni salah satu event untuk meraikan tahun baru dalam Herbalife *kalo tak silap la..kihkih*
dekat New Year Fiesta ni kitorang akan buat list utk DREAM y kami semua nak capai sepanjang 2013 confirm InsyaALLAH :)

meh la intai2 sikit model2 New Year Fiesta kami..ngeh3
*model ke??? O_o*
hahaa
event New Year Fiesta bertemakan President Team :)

ade seat VIP, hokeyyyy! :D
tapi sayang berjuta kali sayanggg...bukan aq duduk di seat VIP tu..T_T

ni TAB Team aku la :D
comel kan coule ni! kan3..!!!egegegee
ops, bukan couple lorhhh..dah jd husband & wife *maap2..wink!*
lapar sangat smpai pinggan pon jadi..kihkih

masukkan DREAM 2013

dapat Goodies dr President Team! :D 
*tersenarai gak antara org ke-100* 
hehee

bersemangat sungguhhhh menggulung DREAM 2013
siap berut-kerut..teliti wokey! XD
besttttt kannnnn!!!!!! hehee
nak tngok gambar lagi????
nak tngok 
>>BIGGGG PICTURE<<

jom ke SPECTACULAR!!!!! :D
aku tahu..korang mesti dah naik muntah dah dengar perkataan "spectacular" kan? lagi2 kalau korang ade kawan dari kalangan Herbalife..especially aku..hahaa XD kan3??? mesti korang tertanya-tanya..nape Spectacular? nape mesti pergi Spectacular? kalo tak pergi tak boleh ke? aq malas larghh... best sangat ke Spectacular ko tu..? nape mahal? nape..kenape & KENAPA SPECTACULAR????? *toing3!*
pertama- kepada diri aku..Herbalife Alhmdulillah banyak mengubah diri aku. Especially, dari gemuk------>kurus + cantik! hahaa XD *perasan*

*dari 82kg ke 56kg NOW*
kalau aku tak jumpe Herbalife masa 2010 agaknya dah jadi macam ape la rupe aku kan???? agak nye dah tak macam anak dara..kikiii *perasan!* XD
nak di ingat balik..aq stress sangat2 bila org dok tepuk2 aq--> "sihatnya dia!" erkkk...stress wo0o0oo..-_-'' buat ape pon tak jadi. nak pakai baju cantik2 pon susah sbb "gemuk". exercise exercise pastu makannnn! >.<
NOW! Alhmdulillah berkat nutrisi Herbalife Allah izinkan aku untuk merasai perasaan sebagai seorang y 1st time kurus..huhuu :D

Aku tahu ramai di antara korang ni baru nak jadi pembaca blog aku & tak makan Herbalife lagi. kan3!!! When I meet up with some of these people they keep saying of how inspired my loseweight. SubhanaALLAH terima kasih ya ALLAH & thank you Herbalife. Herbalife is very Super Duper Simple. And I ask them-->

"jom la guna Herbalife." "Herbalife mahal la usna."
"jom la buat bisnes." "aku tak rase la aku bole buat Herbalife."

Dalam perniagaan Herbalife, same je dengan perniagaan lain. Kene sungguh2. Takut dengan "paksaan" MLM? erk..tak ade sape nak paksa sesape kat sini. Korang tak kenal lagi Herbalife ni ape korang dah jatuhkan macam2 fakta. Kalau korang dah pergi Spectacular korang sndiri akan rase adakah Herbalife utk korang or tak. Herbalife bukan bisnes paksa memaksa..wokey. Ingat! Semua kerja SUSAH! tak ade la kerja senang kat dunia ni. Soalannya apakah kerja y susah tu bagi imbuhan berganda pd korang? 

Kalau tak nak buat Herbalife pon korang just pergi je sebab insyaAllah, insyaAllah, InsyaAllah confirm insyaAllah korang akan dapat something untuk life korang. That is something I cannot imagine for uolls coz it really2 an exciting journey! Tepat for those looking for adventures in their life. 

Nama "spec" can be ralated with words spectacles or spectators. Its mean that korang kene tngok sndiri apa yang membuatkan I change my life journey. Same je kalau korang nak tahu kek tu sedap ke tak..rase sendiri,  kan? so, beli tiket SEKARANG! tak mahal pon. kalau korang kate mahal maknanya DREAM korang kecik je!!!! kecil & murah! Bayangkan RM285 may change your life 360 degree..TRUST ME!!!!

"Usna, parents aku tak kasi pergi la.."

Your parents have their own life. This your life!Korang nak ke life korang same as your parents right now? if senang..Alhmdulillah. Tapi kalau yang susah tu? nak tngok je ke orang lain berjaya??? Think about it!

"Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga mereka mengubah nasib mereka sendiri”   (Ar-Ra’d: 11)


Fikir masak-masak & renungkan kembali. Korang nak tengok parents korang senyum & happy because of YOU? Your parents cannot wait for you. Anytime diorang akan pergi meninggalkan kita. Ajal maut di tangan Allah. 
So, WHY NOT YOU?


IF YOU WANT TO BE PART OF US???? 
THIS IS THE RIGHT TIME FOR YOU!!!



DECIDE NOW!
Book your ticket NOW!
*Bagi anda y sedang mencari solusi untuk turun berat / tambah berat hubungi saya. InsyaAllah saya akan berusaha sedaya upaya untuk membantu anda*
017-7748373

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...