sape 2...

I've to be strong, stay strong & finish strong

Bismillah



Hidup ini pasti di uji tanda sayangnya Allah dekat kita. Tapi bila fikir balik okey berani buat berani la tanggungkan.

Ya Allah andai ujian ini y akan membuat aku lagi dekat dengan Mu ku mohon ya Allah pinjamkan aku kekuatanMu untuk redha dan ikhlas dalam menghadapi ujian ini dan ringankan lah ya Allah. Tunjukkan aku mana y terbaik. Ameeen!

Setiap kali aku sedih perkara pertama aku akan buat ialah nangis! Sambil nangis lah aku akan cakap kat diri aku...

"Alhamdulillah..okey husna past this test insyaAllah you will be a better muslimah, a strong muslimah and a strong khalifah! Tanda Allah rinduuuu :') ..."

Apa y aku kene buat ialah keep istikharah everyday, everyday and everyday consistently! Nak istikharah ape je? Istikharah jodoh ke?

Istikharah jodoh tu of course la kan. Tapi kita kene jugak istikharah untuk kehidupan seharian. Especially, setiap langkah, setiap perbuatan, setiap kata-kata y kita akan luahkan dan semuanya lah demi agama, ekonomi dan masa depan dunia akhiratku.

ya Allah guide me all the best way..Ameeen! :)





okey itu je nak tulis. Anyone y sedang fikir-fikir nak turun berat ke tak nak naik berat ke tak atau tengah cari extra income. Please call/sms me 017-7748373 Wellness Coach Herbalife


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...