sape 2...

Dengan nama Allah y Maha Pengasih lagi Maha Penyayang..

ya Allah hari ni aku rase terharu sgt2..touching taw..@_@
nape..hmm? ntah laa ek.. :'(
aku rase aku memang nak tlg sgt2 downline aku ni..
aku sgt touching bile org sentuh bab2 tntg "ibu"...T_T
aku pon sayang ibu jugak taw.... :)

Downline aku ni dia bukan la berasal dr keluarga y sng..tp tetap berusaha nak masukkan dalam tubuh dia nutrisi Herbalife.. ya Allah seriously tak tahu la nape sgt2 rase sebak..very touching..T_T

aku ingat lagi waktu mula2 dia nak guna Herbalife.. Actually aku kenal dia dr facebook & rupe2 nyew dia bakal student USIM..huhuu
kire dia ni junior la kan.. Ha, mak dia ni sgt2 bg support kat dia sampai call aku bebanyak kali taw..! suruh bg support kat dia utk "program turun berat".. waktu tu aku rase mcm bagus nya mak dia ni! 
sungguh2 mak dia citer y anak dia ni dah cuba mcm2 tp makin teruk smpai timbul mcm2 penyakit..ya Allah

aku ingat lg wktu hari 1st junior masuk ostel tu lah hari 1st dia ni call aku.. Alhmdulillah..kami bertemu & explain..then, aku bwk dia g hom & sts.
aku mmg nak tlg dia lose weight.. :)
ape2 pon jannah..kite sgt YAKIN y awak AKAN BERJAYA!!!


GO GO GO jannah!!!!
awk BOLEH!!!! YAKIN!!!!
REMEMBER YOURMOTHER, okey! 
U CAN DO IT JANNAH!!!!


UBAH KEHIDUPAN KELUARGA AWK!!!
RAMAI LAGI ORANG Y DEKAT LUAR TU PERLUKAN NUTRISISI HERBALIFE!!!

InsyaAllah..NIAT kite kne selalu update :) InsyaAllah kita buat semua ni kerana Allah..aminnn :)
InsyaAllah fi sabilillah..Lillahi Ta'alaa
SubhanaAllah
Allahu Akhbar





Turun Berat / Tambah Berat / tingakat Kesihatan/
Earn Extra Income?
017 7748373-Usna


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...